Aktualności Wszystkie
Konkurs Młodych Badaczy 27.03.2008
Konkurs Młodych Badaczy
Organizacja Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR) ogłasza II edycję Konkursu Młodych Badaczy na najlepszą pracę magisterską z zakresu badań rynku i opinii publicznej. OFBOR jest również fundatorem nagród pieniężnych oraz stażów w renomowanych instytutach badawczych
Na autorów najlepszych prac czekają atrakcyjne nagrody pieniężne:
- I nagroda - kwota 5000 zł
- II nagroda - kwota 3000 zł
- III nagroda - kwota 2000 zł
oraz staże w renomowanych instytutach badawczych skupionych w OFBOR - pierwszy krok do kariery badacza.
Celem konkursu jest: promocja branży badawczej i popularyzacja profesji badacza w środowisku studenckim oraz nawiązanie kontaktu z najzdolniejszymi studentami zainteresowanymi praktyką i pracą w firmach badawczych.
Adresatami konkursu są: studenci i absolwenci socjologii, psychologii, ekonomii, matematyki, marketingu, zarządzania i dziedzin pokrewnych studiujący na polskich uczelniach, którzy obronili lub obronią pracę magisterską bezpośrednio związaną z badaniami marketingowymi w okresie od 1 czerwca 2007 do 30 czerwca 2008, w tym prace dotyczące:
- metodologii,
- narzędzi i technik badawczych,
- badań opinii publicznej,
- analiz rynku i zachowań konsumenckich,
- regulacji prawnych
Terminarz:
- termin zgłaszania prac: do 31.05.2008 r.
- ocenianie prac przez kapitułę: lipiec - wrzesień 2008 r.
- ogłoszenie wyników i przyznanie nagród: październik 2008 r.
- kampania informująca o wynikach konkursu: październik 2008 r.
Czas trwania konkursu: rozstrzygnięcie II edycji konkursu i wręczenie nagród będzie miało miejsce podczas IX Kongresu Badaczy Rynku i Opinii.
Więcej informacji udziela Biuro Zarządu Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku
ul. Szarotki 11
02-609 Warszawa
tel./fax 022 648 45 17
e-mail: biuro@ofbor.pl, www.ofbor.pl